Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Zavírací nůž "Hunter"
Zavírací nůž "Hunter" s velkou čepelí, dřevěnou rukojetí a sponou na opasek je dokonalým reklamním…
203,90 Kč
Magnetická záložka
na dotaz
Víkendová taška s USB výstupem
865,20 Kč
Pouzdro na mobil s etiketou
na dotaz
Bambusový piknikový koš "Green Park"
868,50 Kč