Reklamní předměty podle cílové skupiny

Proč si vybrat reklamní předměty?

  • budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
  • neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
  • zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
  • ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Farmaceuti
Farmaceuti (91)

Státní správa a města
Státní správa a města (87)

Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.

IT firmy
IT firmy (63)

Nejprodávanější reklamní dárky

Láhev BOPP SPORT
Láhev BOPP SPORT

Bopp Sport je výjimečná sportovní láhev. Ikonický tvar nabízí různé varianty nošení této 550 ml…

394,80 Kč
Novinky e-mailem