Reklamní předměty podle cílové skupiny

Proč si vybrat reklamní předměty?

  • budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
  • neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
  • zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
  • ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Farmaceuti
Farmaceuti (91)

Státní správa a města
Státní správa a města (87)

Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.

IT firmy
IT firmy (63)

Nejprodávanější reklamní dárky

Magnetický poznámkový blok
Magnetický poznámkový blok

Poznámkový bloček s magnetickým záhlavím libovolného tvaru, plnobarevný potisk bločku ofsetem,…

na dotaz
Novinky e-mailem